Integraal beheer van multi-webshops

Het gebruik van multi-webshops is een prima manier om verschillende markten te bedienen. Met een specifiek assortiment en een eigen presentatie richten deze zich op verschillende doelgroepen.

Het opzetten en beheren van meerdere van dit soort webshops is echter anders en vaak veelomvattender dan bij een enkele webshop. Het toewijzen van assortimenten en het omgaan met klanten die meerdere van de multi-webshops bezoeken moet goed geregeld zijn.

MarketTools Cloud kent verschillende functies die het eenvoudig maken om multi-webshops te beheren. Het toewijzen van assortimenten aan multi-webshops kan op basis van kenmerken uit een gekoppeld ERP-systeem of met een dynamische toewijzing binnen het MarketTools CMS. Zo kunt u producten ook aan (meerdere) webshops koppelen. Debiteuren en hun inloggegevens kunnen gedeeld worden binnen meerdere webshops maar ook beperkt worden tot een enkele webshop.

Van elke webshop is trouwens kleurgebruik, lettertypen, logo's etc. in te stellen maar kan ook gekozen worden voor een geheel ander template om zo elke multi-webshop een geheel eigen presentatie te geven.

Kortom, wie overweegt om multi-webshops te gaan voeren maakt met MarketTools Cloud een uitstekende keuze.

Maak van e-commerce een success! Vraag nu een demonstratie aan van MarketTools Cloud.